6 august 2009

Un suc, o prajitura, o piesa de teatru

Acum doi ani m-am intalnit cu un prieten, am mancat o prajitura, am baut un suc si a ramas sa ne mai vedem in vreo cateva saptamani. Ii povesteam cu mult aplomb si entuziasm de proiectul CPS "Nu te prinde sa fii rau". Gesticulam, vorbeam, ne contraziceam, imi dadea sfaturi si indicatii. Au trecut doi ani. Dupa doi ani, mi-a raspuns la un sms trimis de mine ieri. Formal, dar a raspuns. Nici nu stiu de ce a raspuns, nici macar nu stiu de ce nu a vrut sa ma mai vada doi ani.

In fine, timpul si viata.. Te faci mare ... si ... off.. Mereu am fost fascinata de timp. Cand eram mica vroiam sa ma fac arheolog ca sa dezgrop povesti superbe demult uitate. Cu fapte de vitejie, cu cavaleri care si-ar fi dat viata oricand pentru onoare si cuvant. Cu domnite care ar fi fugit pe vai si dealuri tinandu-se de rochii si alergand despletite pentru un ideal. Cu batrani monosilabici si furiosi ca nu pot impartasi mai mult din secretele pe care le detin... Acum timpul seamana mai putin cu o poveste si mai mult cu o combinatie intre teama, infrigurare si speranta.

Concluzia la sfarsitul intalnirii de acum doi ani a fost ca ne re-vedem si ca piesa de teatru va avea o continuare. Pana acum nu s-a intamplat nici una nici alta...

Se apropie o anumita perioada din august plina de cutremure sufletetesti.. Prietenii stiu de ce :)

6 comentarii:

  1. aoleu da THE perioada...de vezi ceva pozitiv: perioada aia nu a mai fost de acum 2 ani parca!
    In schimb vad ca se poarte cutremurele cutremure :)
    hai hai ZAMBESC EU...ZAMBESTE SI EL!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha ha zambesc eu, zambeste si el! ce tare!! nu pot sa cred ca am uitat... replica intreaga era asa parca: "Soarele meu zambeste! Zambesc eu, zambeste si el!:)"

    RăspundețiȘtergere
  3. era asa:
    -Ia uite Eugen am desenat un soare care zambeste!
    -Eee zambeste...unde ai vazut tu Melinda soare care zambeste?
    -Al meu zambeste!Zambesc eu, zambeste si el!

    Asta ca sa fie clar ca mi-e dor dor dor calator cu zbor trecator!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci cum era ... I love you but I hate you :))? chiar ca prietenii stiu de ce

    RăspundețiȘtergere
  5. @not beautiful enough
    multumesc:)

    @lumi
    ehe heee

    RăspundețiȘtergere