18 august 2009

Cum am descoperit Barcelona

Am descoperit Barcelona plimbandu-ne pe strazi, plimbandu-ne prin cartiere, mancand la "cerveserii":) Nimic deosebit, fara puncte de atractie, fara carduri si harti de turist, fara sa iti propui sa ajungi nicaieri. Acolo e Barcelona, unde reusesti sa iti iei exact ceea ce vrei din orasul asta, fara sa ti se spuna ce trebuie sa faci, ce trebuie sa vezi, ce trebuie sa iti placa. Avand in vedere ca in ultimele zile de concediu, cele care mi-au priit, am stat numai prin bodegi si pe strazi fara nume rezonante, nu am ce sa va povestesc :)
Am ras, m-am relaxat complet, am vorbit o gramada. Me & boyfriend ne-am petrecut ziua de nastere (comuna) si ziua aniversarii a 8 ani de "love, love, love" (aceeasi cu ziua de nastere) pe plaja. Am stat noaptea pe plaja, am cantat "tu", am cantat iris si vama veche. Ne aminteam numai refrenul din fiecare piesa dar nu mai conta nimic decat ca e bine si simplu. Daca va intrebati ce fac sandalele, sunt bine si au rezistat de minune la apa de mare, vant si nisip, asa carpite cum au fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu