19 august 2009

Preluat leapsa Sharing is carrying, de la Lensthrumylife

1. tur prin Europa - noapte si marea nevazuta alaturi, cautat de cazare la 3 dimineata, cafele, muzica. castigator la categoria aventura
2. drum spre Finlanda - castigator la categoria nr de avioane schimbate in 5 zile si la distrus prejudecati despre tari
3. drum spre Paris - primavara, dragoste, emotie. Primul drum cu avionul cu iubitul meu. Castigator la categoria "boem".
4. Delta Dunarii - chitara, lacrimi, dragoste. Castigator la categoria trairi.
5. Drum spre Salzburg - castigator la categoria furtuna si nu "se vede nimeni nicaieri"
6. Drum la Stejaru - castigator la categoria "canicula e de la 45 de grade in sus", albine si sete
7. Valea Plopului - castigator la categoria "nu se mai opreste ploaia", ne alearga copiii, numar de poante pe minut, forta fizica si morala.

Predau catre Mihaela Petrescu si catre Miruna

3 comentarii:

  1. imi plac drumurile tale :) eu as mai tot adauga drumuri e greu sa ma opresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu as mai adauga si ma intrebam daca e ok :))
    dar eu zic sa mai completam. mai am inca vreo doua de pus :D

    RăspundețiȘtergere