10 august 2009

A doua zi

De-abia astept sa cobor la micul dejun sa pap bunatati. E foarte bun micul dejun aici la hotel. Tot pe plan culinar, ieri am mancat intr-un cartier pe langa plaja cei mai buni calamari ever.
Desi avem o capacitate incredibila de a fugi de valul de turisti aseara ne-am plimbat pe jos (plimbarea de seara) si am ajuns la Fantanile Magice, ale cu lumini si muzica and stuff. Rewarding! Evident ca nu am avut aparatul la noi ca am zis ca iesim asa prin fata hotelului la o tigara de seara. In final am mers o ora si ceva si am ajuns la locul de care va spuneam. He he, parca asa mai intru in atmosfera.
Ieri am mers de doua ori cu telefericul, telecabina si ce "tele mai au pe aici oamenii astia. MOnt Juic si castelul si ce se mai lauda ei pe acolo nu m-au dat pe spate. Si mi-e ciuda. Nu stiu ce am ca nu ma pot integra asa bine, nu ma ia valu' si nu ma da nimic pe spate. UFF:( Dar mai am f multe zile de petrecut aici, ii mai dau o sansa:)

3 comentarii:

  1. trebuie sa fii romantic, nu critic ... ca sa iti placa spania ... so relax and enjoy :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ..si un pic boema...si sa ai ceva doage lipsa :D eu iubesc barcelona...mi se pare geniala...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu uita ziua 3 :) sa ne spui cum sunt spaniolii? ca in carti? :))

    RăspundețiȘtergere