26 august 2009

Trauma post-concediu


Nici nu m-am intors bine in Bucuresti si starea de non-vacanta m-a regasit, m-a acaparat, a dat cu mine de pamant. Serile sunt la fel de scurte si de-abia daca imi ajunge timpul pentru ce trebuie sa fac, nu mai vorbesc de ce nu trebuie sa fac dar mi-ar placea tare mult... Gen hobby-urile si rasfaturile mele, de la un SPA in cada la a scrie ceva mai mult decat un raport pe blog cu ce am mai facut lately. Una din propunerile pe care le vehiculam de ceva vreme este sa ne retragem la tara, sa ne facem o ferma (gen FarmVille:)) la una din casele alor nostri si sa traim acolo ca in basme. Dar imi place viata asta de oras in fierbere, care are puterea sa lupte dar sa se si bucure. Totusi, ma cheama muntele la el, asa de rau ca simt in radacina firului de par cum vibreaza pamantul de izvoare repezi. Bag fructe in mine in disperare, ca un om caruia i s-a zis ca daca nu mananca fructe, explodeaza o bomba la metrou la Unirii. Imi tot repeta mama ca fructele dau energie si sunt sanatate curata si mamanc de doua ori pe zi numai sa nu mai ajung ca inainte de concediu, zombie on the inside, ceva aiurea si neinteresant on the outside. Viata la oras e grea si te consuma :)

8 comentarii:

  1. cu fructele esti pe drumul cel bun zic eu oricum acum de cand cu ferma avem fructe proaspete :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si cel mai bine, suntem cu legume de colo pana colo... ca-n Stargate Atlantis :)))) and i love it

    RăspundețiȘtergere
  3. cand stai si vezi ca toata lumea din jurul tau pleaca peste tot si tu ramai in oras, atunci e spectacol

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristian, sa inteleg ca ai vrea sa pleci din oras si nu poti :) Daca ai ceva pe suflet, acesta este locul potrivit...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit! Ma bucur ca ai avut o vacanta placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Mihaela! Bine v-am regasit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-e dor de munte!De multe mi-e dor...Se pare ca deocamdata va trebui sa traiesc cu dorul.In poza esti tu?Daca da ,esti asa cum mi te-am imaginat,micuta Stef.Ti se potriveste rasfatul.Ai grija,nu manca numai fructe ca s-ar putea sa te cautam cu lupa pintre pietre!Nici eu nu sunt departe...stau tot in Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello Angela!! Da, sunt eu in poza... Am mai pus putin pe mine de la concediu de vis din poza dar tot pe acolo :) M-ai cam ghicit cu rasfatul asta :))) esti o fina observatoare a firii umane :))
    ce om face noi cu dorul asta de munte nu stiu... sunt multi munti superbi dar datorita neimplicarii autoritatilor se dau ursii la oameni si parca nu mai e asa haios...
    aici eram in retezat din care am vazut doar un pic si unde ard de nerabdare sa revin. cine n-a mers in retezat trebuie sa mearga cu prima ocazie...

    RăspundețiȘtergere