8 august 2009

Iete Barcelona!

Am ajuns undeva in Barcelona ne-turistica. E liniste in jur, e curat, oameni draguti care pierd vremea sambata prin bodegi si crasme. Hotelul e super, pretul mai mult decat onest, net wireless inclus in pretul camerei si care mai si merge:)

Am vazut rapid asa doua case de-a lu' nenea Gaudi (exteriorul) si am mancat prin spate pe o straduta (tot ne-turistica. Deocamdata nu stiu exact pe unde am fost dar am trecut pe langa La Pedrera.

Practic azi am facut scouting pe mijloace de transport, feelu' din oras, atmosfera. Ne place cu metroul si cred ca o sa fie mijlocul nostru preferat de transport, la fel ca la Paris. Ajungi super civilizat si rapid in orice punct al orasului doresti. In plus, in metrou e aer conditionat, iata o bila alba. Cu metroul e ceva ciudat insa. Cand am schimbat metroul a trebuit sa mergem pe la suprafata si ne-au ghidat ca pe zombi pana la urmatoarea linie de metrou, am trecut pe mai multe strazi, intersectii etc. Bizar. Ma si miram de ce nu poarta spanioloaicele (pieton) tocuri. Asa se explica.
E foarte cald aici. Noroc ca au mai fost adieri din cand in cand. Am fost pe la un magazin de fructe si ne-am cumparat struguri si masline si am mancat ca dementii in camera de hotel. he he
am adunat de la receptie toate flyerele din lume si asta seara sau maine dimineata decidem ce facem maine. Probabil mergem la mare plus inca ceva.
O constatare. Spanioli sunt de-o relaxare sora buna cu lenea. Parerea mea. Ma amuza spaniola, imi vine sa rad cand ai aud. Chelnerul de azi avea o voce f deosebita si faptul ca vorbea si spaniola pe deasupra il facea sa sune ca Donald Ratoiul:))
Sunt agitati. Pana acum decat tipul de la receptie stia engleza. In rest, gesticulat la greu. Maine o dau pe franceza, macar sa balmajim in 10 limbi, vedem ce iese..
Acum ma culc.

La Gaudi erau cozi imense. Nu stiu sigur daca o sa apucam sa vedem ceva si in interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu