13 august 2009

Barcelona - mai prietenoasa in a cincea zi

Nu pot sa adorm. Si acum e grav. E 4 fara ceva si nu pot sa adorm. Maine o sa ma rupa in doua aglomeratia si soarele.
Sa rezum ziua de azi, mai precis de ieri. Dupa micul dejun am vizitat Camp Nou, stadionul FC Barcelona. Ne-am minunat, ne-am distrat rau, am facut poza cu Messi (he he;)) si am cumparat chestii pentru acasa. Aglomeratia era rezonabila, ne-a dat loc de intors si sa ne simtim bine. Dupa o pauza de aer conditionat la hotel (avand norocul sa fie pozitionat chiar langa Camp Nou) ne-am aventurat pe stradutele minuscule din Barcelona. Am mancat super bine, ne-am imbatat cu sangria, ne-am plimbat, am vazut animalute pe nu-stiu-ce rambla. Cand am dat de turisti multi iar pe stradute mi s-a facut rau instant si a trebuit sa ne intoarcem la hotel. Dupa o cura cu aer conditionat mi-am revenit. Intre timp s-a lasat seara si am iesit pe langa hotel unde am mai baut ceva sangria :)
A doua zi reusita. Am inceput sa ma simt bine. :)

5 comentarii:

  1. la anul sper sa ajung si eu, dupa ce plecarea de 1 mai a esuat

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit ca e foarte frumoasa Barcelona, numai ca trebuie sa nu mergi pe acolo pe unde merge toata lumea. Dupa doua zile in care ne-am fript (mont Juic si parc guell) am inceput sa ne distram cu adevarat si sa simtim concediul.
    Oricum revin cu restul jurnalului de bord. Spre sfarsit a fost muuult mai ok:)

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit m-am linistit.Eram foarte ingrijorata pt. tine.Am intrat intamplator pe blogul tau si dupa ce am citit vreo 2-3 postari mi-ai starnit curiozitatea.Erai atat de plictisita de tot si toate...Apoi am aflat ca pleci in concediu si mi-am zis ca poate e de vina oboseala.Pe urma ceva m-a facut sa cred ca partenerul...dupa doua zile de Barcelona mi-am zis"rasfat".Acum vad ca te simti bine si asta ma bucura,cred ca voi dormi mai bine la noapte!Cu atatea probleme in jurul meu,cu atatea necazuri,drame reale ale semenilor mei,iti dai seama ca numai drama micutei Stef inainte ,in timpul si eventual dupa Barcelona imi mai lipsea!

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S.Am glumit,imi place stilul tau,voi reveni aici cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha ha ha! Angela, foarte haios comentariul tau! Micuta Stef poate fi foarte rasfatata uneori, intr-adevar. Nu stiu daca era cazul si acum dar nu simteam acel ceva pe care il simti cand explorezi o tara straina. O sa revin cu un ultim post despre Barcelona si o sa spun cateva cuvinte despre ce anume mi-a schimbat starea. Ma bucur ca intri pe blogul meu, sper sa scriu lucruri care sa iti placa si cu care sa rezonezi.

    RăspundețiȘtergere