30 iulie 2009

Partea pozitiva


Dati-mi ceva pozitiv de care sa ma agat si mai repede. Doza scazuta de incredere in dimineata asta. Ma simt coplesita de taskuri care nu se termina niciodata, nici inainte nici dupa 6. Problema este ca doar le car in carca, stiu ca trebuie facute dar nu m-am apucat niciodata de ele. Ma simt simt extenuata, invinsa si nepregatita.
Am nevoie de o vacanta ca de aer. Dar de pe 8 sunt Infanta Maria - Stefania, in Barcelona pentru 8 zile. Eu si consortul meu o sa ne petrecem iar ziua de nastere si aniversarea celor 8 ani de relatie, pe un taram necunoscut, cine stie ce pe unde, ce mai bem, ce mai mancam, ce ni s-o mai intampla...
N-as vrea sa va povestesc de ce ma simt invinsa. Motivele sunt prea prostesti, in plus le-ati auzit de vreo "n" ori de la mamele, surorile, iubitele si prietenele voastre:)

Partea pozitiva: ziua inca nu s-a terminat :)

2 comentarii:

  1. drum bun si odihna placuta, ca sa te apuci la intoarcere de acele lucruri de care nu te-ai apucat pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca imi trebuie odihna sau bataie. vom afla :))

    RăspundețiȘtergere