10 iulie 2009

Fara Cravata HR Party


Imi pare rau ca raresc asa de tare sesiunile de blogareala. De cele mai multe ori le intrerup cand sunt prea obosita si singura energie este orientata catre nevoile primare sau cand sunt suparata. Cand sunt suparata nu am chef de vorba.
Revin totusi, nu prea vesela iar de odihnita nici nu mai vorbesc. As vrea insa sa spun ca miercuri am avut Fara Cravata HR Party. Evenimentul a fost un succes si Ionut Socolovici de la Ubisoft mi-a spus ca mai rar se intalnesc atati HR-i la un loc la un astfel de eveniment. Ca un highlight, laser tag-ul le-a placut in mod deosebit judecand nu numai dupa declaratii cat si dupa infatisare:)
As vrea sa fac totusi o remarca. De obicei, evenimentele pe care le organizam aici se prelungesc, oamenii sunt super galagiosi, nu am nici 2 secunde de respiro. Acesta a fost diferit iar asta se datoreaza celor care activeaza in acest domeniu. Calmi, zambitori dar fara rasete galagioase, privire de oameni hotarati, disciplinati, receptivi, educati in spiritul cooperarii:) fara toate acestea nu prea ai ce cauta in domeniul asta. Pentru prima data, dupa un eveniment organizat de noi, m-am simtit odihnita.

Pentru ca a fost frumos, Fara Cravata HR Party va mai inregistra si alte editii.
Gasiti aici poze de la eveniment.

2 comentarii: