26 iunie 2009

Arome

Aseara am avut cinat acasa cu iubitul meu asa cum cinam la Paris. Ca orice barbat care se respecta, a ajuns acasa la 22.30. Si eu, dezmintindu-ma de data aceasta, l-am asteptat senina si surazatoare ca un copil. De obicei, cand intarzie atunci cand ne-am facut planuri nu sunt tocmai o raza de soare. Pana a sosit el eu am pregatit masa. Fata de masa frumoasa, bej cu alb. Lumanare in suport rosu, cu broderie, de sticla. Tacamuri invelite in servetele. Doua feluri de paine, ca in Franta . Un mix din 3 branzeturi frantuzesti, unt, andive, Bordeaux. Simplu. Emotie. Parisul era mai prezent decat ne asteptam.
Apoi, vestitele mele paste invelite intr-o crusta de cascaval emmental. Bun de tot.
Cina: 40 de lei. Bucuria de pe chipurile noastre: nepretuita.
Am stabilit ca anul asta o sa ma mai mergem o data la Cannes in concediu. Suntem iremediabil indragostiti de Cannes. Sufar mult ca am vizitat prea putine tari si mi-am propus ca fiecare iesire peste hotare sa fie intr-o alta tara. Totusi, la Paris am fost de doua ori la si vreau sa ma intorc la Cannes.

Franto, te pup, asteapta-ma ca vin !

Un comentariu:

  1. stefaniooooooooooo ma deprim:) uiet ce frumos te iubestis i traiesti tu cu el si eu sunt recent destartita de al meu... sunt libera, din nou pe piata:))))
    trist, stiu...

    RăspundețiȘtergere