24 iunie 2009

Descarcare

Vorbe care imi trec prin cap in timpul zilei.

“Tu! Ala de acolo! De ce te porti asa, ca si cum ai avea un bat in fund?”.
“Animalule, lasa copilu'in pace”
“Crezi ca daca esti nesimtit esti mai destept?!”
“Dumnezeule, cat esti de prost!”
“Esti un mare ingamfat”
“Esti o ipocrita”
“Proasto si incompetento, taci!”

Sau:

“Mi-e asa de dor de tine”
”As vrea sa nu te pierd niciodata, niciodata, niciodata!”
”Regret rau de tot ca nu petrec mai mult timp cu tine.”
”Cum sa iti arat mai mult de atat ca te iubesc ? ”
”Sper ca esti bine acolo unde esti”
”Imi pare rau ca nu te-am cunoscut mai bine. ”
”Ma auzi? ”
“Mi-e tare dor de vremurile alea”

3 comentarii:

  1. idem "mi-e tare dor de vremurile alea"..."esti o ipocrita" la care se adauga si "frate mirosi rau rau!!!vomit!"

    RăspundețiȘtergere
  2. mai sunt si altele de genul - "ce tare e!", "ce buna e!", "mi se rupe!". suntem un popor care nu-si prea bate capul dupa ceea ce se poate numi poetica limbajului. mai degraba folosim sabloane...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, din ce in ce mai multe sabloane. Eu una folosesc zeci in fiecare zi. Mi-e mai usor. Dar nu cred ca are legatura cu poporul. Din contra, cred ca natia asta gandeste in imagini, care mai de care mai artistice iar limba ne permite nesfarsit de multe metafore, impletiri de intelesuri de tot felul...Insa aici este vorba despre ce ne trece prin minte in decursul unei zile dar nu spunem ;) poate vrei sa preiei stafeta, sa facem o leapsa mica.

    RăspundețiȘtergere