10 iunie 2009

zi pozitivaaa ca mineee

Mi-e pofta rau de vacanta. Si prelungeeesc vocalele tuturor cuvintelor pentru ca mi-e pofta de vacantaaa. Mi-e dor de drumetii prin Romania. Sa descoper frumosul si ascunsul din tara asta sarmana si chinuita. Daca Romania ar fi o fiinta, ar fi o fecioara care plange neincetat. Vreau sa ma arda soarele pe campuri, sa imi intre nisip in sandale, sa acumulez gunoaie si peturi de apa plata in masina, cutreierand plaiurile ei pe jos si in masina, in masina si pe jos.

Si mi-e pofta sa stau pe pietre reci si umede de munte. Si mi-e pofta sa ma opresc in omv-uri si sa beau cafele. Si sa port sandale intr-una.

Mi-am dat seama ca blogu' asta este numai pentru mine. E doar nevoia de a-mi articule gandurile. Am idei putine si fixe. nu ma intereseaza foarte tare cum evolueaza online-ul. Nu mai vreau sa aud de noi canale de marketing. Alea vechi sunt foarte bune. ca sa sintetizez, blogul asta este pentru hipioti cu trei idei: ce frumos e afara, ce urat e afara, vreau sa mai ajung o data acolo vara asta:)

Va imbratisez si va doresc o zi pozitivaaa ca mineee...

4 comentarii:

  1. vaaaaaaaaaaiiiiiiiiii :))
    super maxi frumos!imi place cum zici.

    RăspundețiȘtergere
  2. da chiar miroase a vacanta .... pentru unii ... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :D....frumos...imi place foarte mult cum scri...frumos..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-e pofta de vacanta...
    Si eu sint ... hipiota ....
    Pozitiva .... citeodata Da
    Citeodata ... Ba ...
    Iar de Lene ...Nu mai vorbesc ...
    face parte din mine...

    RăspundețiȘtergere