17 iulie 2009

Alex Damian


Am aflat ieri de la o colega care statea pe net de cazul unui copil diagnosticat cu NEUROBALSTOM stadiu III (tumoare gigant). Am intrat pe site-ul lui www.alexdamian.com si am accesat galeria foto. Mi-a venit sa plang. Rau. Dar mi-am adus aminte ca nu trebuie sa plang decat daca se intampla ceva rau. Si "ceva rau" inca nu s-a intamplat. Noi putem preveni asta. Asa ca ne-am pus frumusel pe treaba, am discutat si am gasit o solutie. Centrul pentru Proiecte Sociale, a carei Vicepresedinte sunt si LaserMaxx Romania, pentru care lucrez vor pune cap la cap o campanie care sa contribuie la suma finala necesara, de 165.000 euro, o suma care nu poate fi stransa decat printr-un efort comun, colectiv, entuziast, facut cu incredere in Dumnezeu si cu inima deschisa. O sa va tin la curent. Intre timp intrati pe www.alexadamian.com si vedeti si voi ce puteti sa faceti.

Sfatul meu. Nu ezitati. Ultima oara cand am ezitat un copil a murit. Inante de asta am reusit, alaturi de prieteni si toti cei care au fost atinsi de mesaj, sa salvam alte vieti. Fa parte dintr-o poveste fericita.

Daca ezitati, mai intai uitati-va in ochii lui de ingeras si spuneti-i ca nu merita timpul, efortul si banii vostri.

Un comentariu:

  1. doamne ajuta si mult succes!
    fiecare banut conteaza deoarece fiecare leu in minus este un pas mai putin catre salvarea lui alex.

    RăspundețiȘtergere