2 septembrie 2009

Povestea din poza. Despre prieteni


Iata povestea mea pentru fotografia postata de Lensthrumylife, pentru care nu mi-am gasit cuvintele decat acum, in urma unor intamplari...

Prietenii nu sunt cei care te suna, nu sunt cei alaturi de care ai trait cele mai frumoase experiente din viata, nu sunt cei pe care ii suni in fiecare zi. Prietenii sunt cei pe care ii suni tu noaptea, cand plangi si ti-e greu. Prietenii sunt cei pe care indraznesti sa ii tragi de maneca si sa le spui ajutor. Doar in fata lor ai curajul sa te-arati asa cum esti, fara putere, fara curaj, fara resurse, intr-o noapte, fara sa numeri orele... Doar deh, cum zicea vorba romaneasca, prietenul la nevoie se cunoaste....
Si acum, uita-te in spate doar prin oglinda masinii, tine fruntea sus si spatele drept. Drumul e lung si plin de mistere. Trecutul deja il stii, gandeste-te la viitor!

Va imbratisez prieteni!

11 comentarii:

  1. ma bucur ca asta ti-a inspirat fotografia...si te astept cu alte cuvinte frumoase si broderii inspirate.
    PS: e fix asa cum zici si nu se compara nimic cu privitul in spate prin oglinda!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti oamenii te aud cand vorbesti, prietenii insa inteleg ce spui, iar cei mai buni prieteni sunt cei care pricep si ceea ce nu ai spus in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, extrem de real ce spui tu. Imi plac mult vorbele tale. Facem o carte cu de toate si punem asta acolo, la capitolul prieteni, sa stie toti ce-s aia prieteni atunci cand au dubii...

    RăspundețiȘtergere
  4. :) cartea sa se numeasca DESPRE ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am selectat din multimea celor interesati de blogul Mihaelei Petrescu si nu m-am inselat.Cand ti-am vazut poza mi-am zis:"iata o persoana insetata!"Ti-e sete de viata ,de dragoste,de frumos.Cei ce pastreaza in suflet amintirea"Stejarului",locul copilariei,adolescentei,al celor mai frumosi si puri ani, sunt bogati si puternici.Am si eu "stejarul" meu,Sibiul.
    E minunat sa ai pieteni si foarte greu,din ce in ce mai greu...Tu ai?

    RăspundețiȘtergere
  6. Prieteni sunt cei care te suna si cei alaturi de care ai trait cele mai frumoase lucruri. Sigur ca testul prieteniei este "sunatul la 2 noaptea" dar si prezenta constanta in viata , cu lucruri marunte este la fel de importanta. In felul asta prietenii aluneca usor spre statutul de "familie" :)
    Oricum complex subiectul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Bananahamac. Subiectul e intr-adevar complex, abordarea e subiectiva si in perspectiva ultimelor mele experiente.

    @ Angela. Da, chiar sunt insetata de toate lucrurile astea si m-am saturat ca ce tot ce e urat si vulgar sa tina piciorul pe grumazul lucrurilor frumoase, doar asa ca sa nu fii jalnic, patetic, slab si toate astea... Imi plac si siroposeniile, important e ca orice-ar fi sa fie pozitiv, constructiv, hranitor, de bine....

    Da, am prieteni. Sunt multi, frumosi si destepti si sunt extrem de mandra de toti. Nu stiu pe cati i-as suna la doua noaptea dar stiu sigur ca multi dintre ei m-ar suna pe mine daca ar fi cazul...

    Totusi, subiectul asta este destul de sensibil pentru mine. As mai avea cate ceva de zis, dar hei, cine nu are? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos ce spui tu despre prietenie. asa ar trebui sa fie totul. simplu si firesc. dar e asa?

    RăspundețiȘtergere
  9. mai poti vorbi de prietenie cand nu e totul simplu si firesc?

    RăspundețiȘtergere