4 septembrie 2009

Ritmuri marine


In 10 ore sunt la Berlin. O iesire scurta cu fetele, sa ne distram, sa radem, sa dezbatem, sa facem toate tampeniile timp de 3 zile fara sa se faca tarziu, fara work a doua zi.

In mai putin de 5 ore o sa ma astepte in fata blocului doamna Lens thru her life si o sa plang ca e devreme. Acum imi vine sa plang ca timpul trece fie prea repede sau prea greu, oricum intotdeauna anapoda. Ca un val violent, ma izbeste, ma arunca la mal. Pe mal, fara distractie, fara caluti de mare, fara corali. Pe mal, ma bate soarele in cap pana fac insolatie si uit tot. Si cum arata fundul marii si de unde am capatat coada asta de sirena... Mi-e dor sa curga timpul in ritmul meu, mi-e dor sa tin foarfeca in mana si sa-mi croiesc singura propriul meu tipar. Propria mea coada de sirena sau in ce as mai vrea eu sa ma deghizez :)

Timpul nu mai bate in ritmul sangelui care imbujoreaza obrajii ci in ritmul sangelui care trebuie sa munceasca din greu sa tina inima, creier, plamani. Si timpul nu mai e amuzant, timpul e serios.

4 comentarii:

  1. uite cum as traduce eu aceasta postare: mi mi mi mi...eu plec la Berlin, pardon Berlain...mi mi mi ...
    Lasand umorul meu fantastic la o parte, sa va distrati si sa faceti poze la H&M =))...miss u already

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa tristetile si nostalgiil acum .E timpul sa te bucuri si sa petreci.

    RăspundețiȘtergere
  3. e superb aici, imi place berlinul de nu mai pot. nu ma asteptam! va pup

    stef

    RăspundețiȘtergere