5 octombrie 2009

Multumesc!

Mi-aduc aminte din cand in cand in cand ca nu am mai scris pe blog si imi pare rau ca am neglijat acest angajament pe care l-am luat fata de mine insami, de a-mi consemna periodic cele mai frumoase si cele mai placute intamplari. Pentru ca "cevapozitiv" este nevoia mea de lucruri rugoase dar colorate si modul in care imi exprim bucuria ca traiesc, bucurie pe care doresc sa o impart cu ceilalti.
Vestea buna este ca nu scriu pe blog pentru ca in viata din afara sa, se intampla lucruri multe si frumoase. Pe langa faptul ca mi-am diversificat rutina after work facand mai multe lucruri importante pentru mine, la munca e un iures pentru care am nevoie sa imi conserv energia si sa imi dramuiesc cuvintele. Mai exact in mica noastra firma va avea curand loc un eveniment pentru care suntem cu totii solicitati 200%. As vrea sa scriu aici, sa fie negru pe alb, ca ma bucur ca impartesesc aceasta crestere profesionala si ca trec aceste provocari cu cea mai buna echipa. Ar fi tare frumos sa spuna acest lucru cat mai multa lume. Daca nu este asa, as vrea sa le spun celor care se intreaba daca te poti simti cu adevarat bine la serviciu, ca "da, se poate".
Ma pregatesc sa inchid inca o zi superba cu sufletul plin de curaj si optimism, plina de recunostinta fata de Dumnezeu si totusi nu atat cat ar trebui, ca am viata pe care o am... Va doresc o noapte linistita si pasnica!

Un comentariu: