De fapt aceste doua afirmatii au fost facute la un interval de timp de 30 de secunde, cu privire la doua reclame diferite. Mie mi s-a parut mai amuzant sa le alatur J.
O cunoscuta companie de cosmetice difuza un spot TV in care se adreseaza direct femeilor (« atentie, femei ! ») afirmand ca barbatii au acum un site numai al lor : blabla.ro/men. Vocea spotului este absolut divina pentru spus povesti la gura sobei, nu sa le indemne pe femeile care au acces la internet ca au un loc de unde sa le cumpere masculilor produse de ingrijire trupeasca. Cred ca mai degraba, ar trebui sa recite retete de cozonac in versuri decat sa ii spuna unei femei, care nu numai ca are acces la internet (si aici cred ca avem habar de cine are acces la internet in Romania) dar pe deasupra, da si doi bani daca al sau consort se spala cu sapun sub forma de baton solid sau cu gel dus care miroase a briza marii.
Eu surad.
30 de secunde mai tarziu, aud pe un ton sincer de revolta mirata: “de ce dracu’ te-ar urmari o vaca?”, speriat de perspectiva ca o vaca ar putea sa ne pandeasca locuinta, sa vada daca mancam sau nu iaurt.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
super cow to the rescue!!! =))
RăspundețiȘtergereninaaaaaa te ruuugaaammm mai scrieeee cevaaaa!!!!
RăspundețiȘtergere