31 mai 2009

Duminica in culori

Astazi am luat parte la un mic experiment artistic. Prietena mea a transferat declaratia mea de dragoste pentru baiatul meu, pe panza. Gandurile si emotiile mele s-au conturat intr-un sir de simboluri pline de culoare si de sens, care ma fac sa tresalt ca in fata unui film intreg realizat in 8 ani: noi. A fost o experienta plina de cuvinte, schimb de sfaturi, opinii, idei. O duminica, frumoasa si colorata, care mi-a deschis pofta de a primi mai mult in viata mea decat prostiile vandute la tv, aglomeratia de pe strazi si minciunile politicienilor.
Dupa micul experiment artistic, am mancat si am adormit ca un copil... Am visat panze, vopseluri, culoare, joaca, bucurie. M-am simtit ca un copil in fata a ceva ce este nou, cand nu te face sa tresalti ceea ce se intampla cat gandul la ceea ce poate se va intampla… Astazi, mi-au trecut multe ganduri noi prin minte. Sper ca o parte din ele sa prinda viata. Va tin la curent.
Iti multumesc Miruna pentru o duminica frumoasa!
Detalii despre ce face Miruna si povestea colorata puteti gasi aici http://paintyourthought.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. iti multumesc frumos si eu ca mi-ai oferit ocazia sa desenez din nou.. si eu m am simtit foarte bine, si pentru mine a fost o duminica frumoasa si colorata si ghici ce, se pare ca a avut acelasi efect si asupra mea: am adormit la 8:)))) si m am trezit la 6 dimi, cand am iesit cu Alf..:)

    astept cu interes sa aflu parerea lui:)

    RăspundețiȘtergere