8 august 2009

Cu bagajele facute

Cu bagajele facute, asezate cuminti la capul patului, incarcate de speranta ca le asteapta o noua aventura, va salut si va spun cu respect ca in mai putin de 4 ore trebuie sa ma trezesc si sa alerg spre aeroport. Gata, plec la Barcelona. Ce criza, ce august, ce melancolii, am in fata bucurie, zari si mari albastre, un partener strasnic de calatorie!

Simt in primul rand curiozitate. Nu stiu mai nimic despre Spania, despre Barcelona si spanioli. Inainte cand ma gandeam la Spania ma gandeam la o combinatie exotica intre mauri si stralucitorul spirit european pe care il ador. Acum, din pacate, ma gandesc mai mult la clima bizonica si la ce-or fi facut oamenii astia de-au atras acolo atata amar de romani. Dar voi afla curand:)

Sper sa fiu cool ca toti bloggerii care scriu din vacanta dar ma indoiesc ca va fi asa:) O sa alerg ca o nebuna de dimineata pana seara si mai mult ca sigur ca o sa ma usture si talpile sandalelor si nu o sa vreau decat sa ma intind.

O, da! Si partenerul meu strasnic inca lucreaza acum in sufragerie la nu stiu ce documente super importante mi mi mi, acceptandu-si soarta de furnizor de rochite si margelute :))) Dar eu il recompensez maine cu o cafea in aeroport si multa voie buna!

O sa credeti ca sunt dementa (poate si sunt dar normalitatea e relativa) pentru ca deja mi-e dor de birou, de colegii mei frumosi si de familia mea superba. Dar cum calatoriile nu prea ies in 20 o sa ma rezum la aratat poze si distribuit magneti de frigider.

Va sarut, va iubesc, ma grabesc

P.S. Voi prelua leapsa superba de la scumpa mea lensthrumylife de indata ce ma intorc de la Barcelona

2 comentarii:

  1. Du-te si nu te uita inapoi. Vacanta placuta. Tot aici ne vei gasi!

    RăspundețiȘtergere
  2. de maine ma ia febra vacantei mai mult ca sigur. inca sunt confuza dupa cele 3 ore dormite azi noapte. multumesc mult de urare!

    RăspundețiȘtergere